سد دز پُر شد | احتمال افزایش خروجی سد دز وجود دارد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آزادراه تهران شمال مسدود شد + علت (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقوع سیل در شبستر آذربایجان شرقی + فیلم (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرریز شدن سد مخزنی دویرج دهلران ایلام + فیلم مسئولان در تدارک اجرای مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | معوقات حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی واریز خواهد شد اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان مشهدی (۱۴ اردیبهشت) مرگ ۲ نفر براثر مسمومیت با گاز در ساری (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی پژو ۲۰۶ در فکوری| آتش نشانان دو محبوس حادثه را نجات دادند (۱۴ اردیبهشت) جاده چالوس یک طرفه شد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد (۱۴ اردیبهشت) زلزله مشهد را لرزاند + جزئیات (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است
سرخط خبرها

مسیر‌های منتهی به طرقبه شاندیز باز، اما اشباع است | افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی تصادفات خسارتی (۱۳ بهمن ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۹۷۰۳
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
مسیر‌های منتهی به طرقبه شاندیز باز، اما اشباع است | افزایش ۳۰ تا ۴۰ درصدی تصادفات خسارتی (۱۳ بهمن ۱۴۰۲)
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: مسیر‌های منتهی به طرقبه شاندیز باز، اما اشباع است. از مردم خواهش می‌کنیم به سمت این مسیر‌ها نروند.

سرهنگ هادی امیدوار در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، در خصوص وضعیت ترافیکی شهر مشهد اظهار کرد: از نظر ترافیکی مشکلی در شهر وجود ندارد. مسیر‌های منتهی به تفرجگاه‌ها مانند بلوار نماز، فکوری و هاشمیه ترافیک سنگین‌تر بوده و در بزرگراه‌ها نیز به دلیل بارش برف، تردد با کندی انجام می‌شود.

وی افزود: تمام مسیر‌ها باز است و مشکلی وجود ندارد. شهرداری نیز در حال نمک‌پاشی و برفروبی سطح معابر است. مردم ترجیحا کمتر از وسایل نقلیه استفاده کنند. ما از شادی مردم ممانعت نمی‌کنیم، اما ترجیحا پارک‌های اطراف منزل را انتخاب کنند که نیازی به استفاده از وسیله نقلیه نباشد.

امیدوار بیان کرد: در خیابان‌هایی که به سمت ارتفاعات می‌رود مانند سرافرازان، دلاوران و هاشمیه و بالای پل‌ها که برودت بالاتر و حجم برف بیشتر است، کندی حرکت وجود دارد، اما در حال تردد هستند.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی خاطرنشان کرد: طبیعی است ترافیک در سطح شهر سنگین باشد؛ زیرا در برف نمی‌توان با سرعت حرکت کرد، در نتیجه خودرو‌ها پشت هم زنجیر می‌شوند. ما هم توصیه می‌کنیم که با سرعت آهسته حرکت کنند تا مشکلی ایجاد نشود. این کندی حرکت کمک می‌کند ایمنی بیشتر شود و کمتر حادثه رخ دهد.

وی عنوان کرد: مسیر‌های منتهی به طرقبه شاندیز باز، اما اشباع است. در مسیر طرقبه به سمت عنبران و شاندیز به سمت زشک حجم ترافیکی بالا و فضا از خودرو اشباع شده است، بنابراین از مردم خواهش می‌کنیم به سمت این مسیر‌ها نروند.

امیدوار تصریح کرد: از زمان بارش برف فراوانی تصادفات بالا بوده، تصادفات خسارتی حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش داشته و خوشبختانه تصادف منجر به جرح و قوت نداشتیم. همکاران ما نیز خدمات ارائه می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->